Ostoehdot
YleistäKaikki hinnat sisältävät myyntihetkellä voimassa olevan arvonlisäveron, joka on tällä hetkellä 25 %. Hintoihin lisätään toimituskulut, ellei toisin mainita. Jotta voit tehdä ostoksia osoitteessa caiacosmetics.com, sinun tulee olla yli 18-vuotias. Jos olet alle 18-vuotias, tarvitset ostosten tekemiseen vanhempainkaaren mukaisen huoltajan suostumuksen. Tilaamalla sivustosta caiacosmetics.com hyväksyt tilaamishetkellä voimassa olevat ehdot, jotka on mainittu alla, ja vakuutat, että meille antamasi tiedot ovat oikein.
Yrityksen tiedot:
Beauty Icons AB
Biblioteksgatan 29, 6th floor
114 35 Stockholm
Sweden
sähköposti: info@caiacosmetics.com
Yritystunnus: 559153-2493
Ehtojen muuttaminen
Pidätämme oikeuden tehdä muutoksia ehtoihin milloin tahansa. Ehtoihin tehdyt muutokset julkaistaan verkkosivustossa. Muutetut ehdot katsotaan hyväksytyiksi tehdessäsi tilauksen tai käyttäessäsi verkkosivustoa.
Henkilötietolaki
Tehdessäsi tilauksen annat samalla suostumuksesi nimesi, osoitteesi ja puhelinnumerosi sekä tilausta koskevien tietojen tallentamiseen tietokantaamme. Annat myös suostumuksesi siihen, että voimme ottaa sinuun yhteyttä sähköpostilla tai tekstiviestillä. Käsittelemme henkilötietojasi huolellisesti, emmekä jaa niitä muille. Voit muuttaa asiakasprofiilisi asetuksia omilla sivuillasi.
Hinnat
Kaikki verkkosivustossa olevat hinnat ilmoitetaan Ruotsin kruunuina ja sisältävät arvonlisäveron (ellei muuta mainita tai ellei käyttäjä ole valinnut muuta vaihtoehtoa). Pidätämme oikeuden muuttaa hintoja ja tehdä niihin muutoksia virheellisten tietojen takia.
Kampanjat
Mahdollisia alennuskoodeja ei voi yhdistää muihin kampanjoihin tai tarjouksiin, ellei toisin mainita.
Kiistat
Jos kiistaa ei voida ratkaista yhteisymmärryksessä asiakaspalvelumme kanssa, voit asiakkaana ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan (Allmänna Reklamationsnämnden). Kuluttajariitalautakunnan puhelinnumero on +46 8 508 860 00.
Maksaminen
Hyväksymme maksutavaksi laskun, osamaksun, Trustlyn ja luotto- ja pankkikortit sekä CAIA-lahjakortit.
Muut EU-maat
Muissa EU-maissa kuin Ruotsissa asuvat voivat tehdä valituksen verkossa EU-komission riita-asioiden käsittelyyn tarkoitetulla alustalla, lisätietoja osoitteessa http://ec.europa.eu/consumers/odr. Riitatapauksessa noudatamme kuluttajariitalautakunnan tai vastaavan riita-asioiden ratkaisuelimen päätöstä. Näiden yleisten ehtojen tulkintaa tai soveltamista koskevat kiistat tulkitaan Ruotsin lakien mukaisesti.
Beauty Icons AB:N TIETOSUOJAKÄYTÄNTÖ
JOHDANTO JA YHTEENVETO
Yksityisyytesi on tärkeää Beauty Icons AB:lle (”CAIA” tai ”me”). Tässä käytännössä haluamme kertoa sinulle oikeuksistasi ja siitä, miten käsittelemme henkilötietojasi. Henkilökohtaiset tiedot ovat tietoja, jotka voidaan yhdistää sinuun yksityishenkilönä, esimerkiksi nimi ja yhteystiedot.
Lyhyesti sanottuna, käsittelemme tietojasi:
- Silloin, kun se on välttämätöntä tilauksesi käsittelemiseksi ja printtien ja kehyksien toimittamiseksi.
- Antaaksemme sinulle tarjouksia ja inspiraatiota sekä uutiskirjeillä että kohdennetulla mainonnalla sosiaalisessa mediassa ja Internetissä.
- Kommunikoidaksemme kanssasi ja vastataksemme kysymyksiisi.
- Käsitelläksemme tuoteluokituksia ja arvosteluja.
- Muistuttaaksemme sinua hylätystä ostoskorista ja tarjotaksemme kuvaseinäominaisuutemme.
- Luodaksemme ja ylläpitääksemme asiakastilejä (sis. toiminnot, kuten Suosikit).
- Noudattaaksemme pakollista lainsäädäntöä (esim. kuluttaja- ja kirjanpitolaki).
Tietosuojalain mukaan sinulla on monia oikeuksia. Sinulla on esimerkiksi aina oikeus kieltää markkinointi. Voit myös lukea, miten voit vaikuttaa henkilötietojesi käsittelyyn – mitä oikeuksia sinulla on.
Haluatko tietää lisää? Lue yksityiskohtaisemmat selityksemme alla. Alla voit lukea lisää siitä, miten, miksi ja kuinka kauan käsittelemme henkilötietojasi.
KUKA ON VASTUUSSA HENKILÖTIETOJESI KÄSITTELYSTÄ?
Beauty Icons AB, ruotsalaisella yritysrekisterinumerolla 559153-2493, vastaa henkilötietojesi käsittelystä. Huomaa myös, että jotkut maksupalvelu- ja logistiikkatarjoajistamme käsittelevät henkilötietoja, joita kerätään sivustomme tai IT-järjestelmän kautta oston yhteydessä, ja ne ovat itsenäisesti vastuussa henkilötietojen käsittelystä.
Jos haluat ottaa meihin yhteyttä koskien henkilötietojesi käsittelyä, ota yhteyttä meihin osoitteessa info@caiacosmetics.com. Postiosoitteemme on Biblioteksgatan 29, 6th floor, 114 35 Stockholm, Sweden.
KENELTÄ TAI MISTÄ KERÄÄMME HENKILÖTIETOJASI?
Käsittelemme henkilötietoja, jotka olet valinnut jakaa kanssamme.
KENELLÄ ON PÄÄSY HENKILÖTIETOIHISI?
Henkilötietojasi käsitellään ensisijaisesti meillä CAIAlla. Emme koskaan myy henkilötietojasi. Joissakin tapauksissa jaamme henkilötietojasi, jotta voimme täyttää sopimusvelvoitteemme sinua kohtaan hyvin ja tehokkaasti. Jotta voimme varmistaa, että maksat meille, maksupalvelutarjoajamme saavat pääsyn henkilötietoihisi.
- Jotta voimme varmistaa, että maksat meille, maksupalvelutarjoajamme saavat pääsyn henkilötietoihisi.
- Jotta voimme toimittaa tavarat kotiosoitteeseesi tai postitoimipaikkaan ja käsitellä mahdolliset palautukset, jaamme henkilötietosi logistiikkatarjoajillemme.
- Arvostelujesi julkaisemiseksi verkkosivuillamme jaamme henkilötietosi palveluntarjoajalle, joka tarjoaa teknisen ratkaisun tällaisten arvostelujen julkaisemiseksi.
- Jos ystäväsi on viitannut sinut meille, jaamme sähköpostiosoitteesi hashtag-tunnisteen (aihetunnisteen) toimittajan kanssa, joka on auttanut meitä mahdollistamaan ystäväviittaukset. Tarkoituksena on saada tietää, onko meidän maksettava palveluntarjoajalle uuden asiakkaan viittaamisesta vai ei.
- Markkinoidaksemme asianmukaisia tuotteita ja tehdäksemme sivustomme mahdollisimman asianmukaisiksi jaamme henkilötietojasi niiden kanssa, jotka tarjoavat meille markkinoinnissa avustavan palvelun, esimerkiksi Facebook ja Google.
- Jaamme henkilötietojasi IT-toimittajille, jotka käsittelevät henkilötietojasi puolestamme käsittelijöinä auttaakseen meitä IT-palveluissa.
- Jotta voimme painaa ja lähettää persoonallisen julisteesi, meidän täytyy jakaa painopalvelumme kanssa henkilötietosi ja julisteeseen mahdollisesti painettavat tiedot.
Jos haluat tarkempia tietoja siitä, kenelle jaamme henkilötietojasi, ota rohkeasti yhteyttä meihin.
SIIRRÄMMEKÖ HENKILÖTIETOJASI EU/ETA-ALUEEN ULKOPUOLELLE?
CAIA käsittelee henkilötietojasi yleensä EU/ETA-alueella, mutta joissakin tapauksissa käytämme toimittajia EU/ETA-alueen ulkopuolisista maista. Kun henkilötietojasi siirretään EU/ETA-alueen ulkopuolelle, CAIA varmistaa tietosuojan riittävän tason.
CAIA siirtää henkilötietojasi Yhdysvaltoihin ja toimittajallemme, joka tarjoaa uutiskirjeiden lähetyspalvelun, ja toimittajillemme, jotka tarjoavat palveluja tuotteidemme markkinoinnissa ja sivustomme tekemisessä mahdollisimman merkitykselliseksi.
Yhdysvaltalaiset toimittajamme ovat Privacy Shield -sertifioituja. Privacy Shield on EU:n ja Yhdysvaltojen välinen sopimus, jonka lähtökohtana on eurooppalaisten perusoikeuksien suojaaminen ja henkilötietoja Yhdysvaltoihin siirtävän yrityksen oikeusvarmuuden takaaminen. Yhdysvaltalaiset yritykset voivat rekisteröityä Privacy Shield -sertifioiduiksi Yhdysvaltain kauppaministeriössä. Kyseinen ministeriö tarkistaa, että toimittajien tietosuojakäytännöt noudattavat korkeita tietosuojastandardeja.
Jos sinulla on kysyttävää siitä, miten jaamme henkilötietojasi tai jos haluat kopion asianmukaisista turvatoimistamme, ota meihin yhteyttä.
MITEN VOIT VAIKUTTAA HENKILÖTIETOJESI KÄSITTELYYN?
Tietosuojalainsäädännön mukaan sinulla on erilaisia oikeuksia, jotka vaikuttavat siihen, miten käsittelemme henkilötietojasi. Lue lisää alta.
OIKEUS PERUUTTAA SUOSTUMUS JA VASTUSTAA KÄSITTELYÄ
Sinulla on oikeus kokonaan tai osittain peruuttaa annettu suostumus henkilötietojesi käsittelyyn. Peruutus tulee voimaan sillä hetkellä, kun peruutus tehdään. Sinulla on oikeus vastustaa henkilötietojesi käsittelyä. Sinulla on aina oikeus vastustaa markkinointiamme, kuten uutiskirjeitämme.
Oikeus vastustaa on yleisesti voimassa, kun käsittely perustuu oikeutettujen etujen tasapainoon. Voit lukea lisää siitä, mitä tämä tarkoittaa alempana näkyvistä taulukoista. Joissakin muissa tapauksissa oikeutta vastustamiseen ei ole (esim. koska meidän on säilytettävä henkilötietojasi). Sinulla on oikeus vastustaa, kun käsittely perustuu oikeudellisten etujen tasapainoon. Lue alta lisää siitä, mitä tämä tarkoittaa. Jos voimme osoittaa käsittelylle perusteltuja syitä, jotka painavat enemmän kuin sinun intressisi ja perusoikeutesi tai jos se on tarkoitettu määrittämään, käyttämään tai puolustamaan oikeudellisia vaatimuksia, sinulla ei ole koskaan oikeutta vastustaa käsittelyä.
PÄÄSYOIKEUS
Sinulla on oikeus saada vahvistus siitä, käsittelemmekö sinua koskevia henkilötietoja vai emme. Voit saada pääsyn henkilötietoihisi ja kopion käsittelemistämme henkilötiedoista.
OIKAISUOIKEUS
Sinulla on oikeus saada oikaisu kaikkiin sinua koskeviin epätarkkoihin henkilötietoihin, ja pyytää meitä täydentämään puutteellisia henkilötietoja.
POISTO-OIKEUS ("OIKEUS TULLA UNOHDETUKSI") JA KÄSITTELYN RAJOITTAMINEN
Tietyissä tilanteissa sinulla on oikeus pyytää henkilötietojesi poistamista. Näin on esimerkiksi silloin, kun henkilötietoja ei enää tarvita niihin tarkoituksiin, joita varten ne on kerätty tai muuten käsitelty, tai peruuttaessasi käsittelyn perustana olevan suostumuksesi ja kun käsittelylle ei ole muuta oikeudellista perustetta.
Sinulla on myös oikeus pyytää, että CAIA rajoittaa henkilötietojesi käsittelyä. Näin on esimerkiksi silloin, kun olet riitauttanut henkilötietojen paikkansapitävyyden, tai jos käsittely on laitonta ja vastustat henkilötietojen poistamista ja pyydät sen sijaan niiden käytön rajoittamista.
OIKEUS TEHDÄ KANTELU VALVONTAVIRANOMAISELLE
Sinulla on aina oikeus tehdä kantelu valvontaviranomaiselle.
Voit tehdä tämän erityisesti siinä EU/ETA-jäsenvaltiossa, joka on asuinpaikkasi, tai työpaikkasi tai paikka, jossa sovellettavien tietosuojalakien rikkominen väitetysti on tapahtunut. Ruotsissa valvontaviranomainen on Ruotsin tietosuojaviranomainen. Tämä oikeus ei rajoita muita hallinnollisia tai oikeudellisia keinoja.
OIKEUS TIETOJEN SIIRRETTÄVYYTEEN
Sinulla on oikeus pyytää meitä siirtämään tiettyjä meillä olevia henkilötietojasi toiseen yritykseen (tietojen siirrettävyys). Tämä oikeus koskee henkilötietoja, jotka olet toimittanut meille järjestelmällisessä, koneellisesti luettavassa ja yhteentoimivassa muodossa, jos:
- Käsittely perustuu suostumukseen tai sopimukseen; ja
- Käsittely suoritetaan automatisoidusti.
Käyttäessäsi oikeuttasi tietojen siirrettävyyteen sinulla on oikeus siirrättää henkilötiedot CAIAlta suoraan toiselle rekisterinpitäjälle, jos se on teknisesti mahdollista.
MITEN JA MIKSI KÄSITTELEMME HENKILÖTIETOJASI?
Tavoitteenamme on olla mahdollisimman avoimia siitä, miten ja miksi käsittelemme henkilötietojasi. Taulukossa on tarkempia tietoja siitä, miksi käsittelemme henkilötietojasi (käsittelyn tarkoitukset), mitä henkilötietoja käsittelemme, oikeudelliset perusteemme henkilötietojesi käsittelylle ja kuinka kauan henkilötietojasi käsitellään kuhunkin tarkoitukseen.
KÄSITTELY ENNEN OSTOKSEN TEKEMISTÄ
Meidän on käsiteltävä henkilötietojasi, jotta voimme kommunikoida kanssasi, tallentaa luomasi kuvaseinän ja vastaanottaa palautetta sinulta. Jos et anna meille henkilötietojasi näihin tarkoituksiin, emme voi tarjota sinulle palvelua tai vastata kysymyksiisi.
Mihin tarkoituksiin käsittelemme henkilötietojasi? | Mitä henkilötietoja käsittelemme? | Mitkä ovat oikeudelliset perusteemme henkilötietojesi käsittelylle? | Kuinka kauan käsittelemme henkilötietojasi tiettyyn tarkoitukseen? |
Tallentaaksemme hylätyn ostoskorisi ja muistuttaaksemme sinua tuotteesta, jonka olet jättänyt ostoskoriin, jos olet aloittanut ostoksen antamalla sähköpostiosoitteesi. | Tietoja ostoskoristasi ja sähköpostiosoitteesi, jonka olet antanut meille aloittaessasi ostamisen. | Oikeutettu etumme tehdä niiden tuotteiden ostaminen sinulle mahdollisimman helpoksi, joihin olet osoittanut kiinnostusta siirtämällä ne ostoskoriisi. | Siitä hetkestä, kun siirrät tuotteen ostoskoriin, siihen asti, kun teet ostoksen, mutta enintään viisi (5) päivää. |
Tallentaaksemme kuvaseinäsi ja saadaksemme sinulta palautetta kuvaseinästämme. | Sähköpostiosoitteesi ja nimi, jonka haluat tallentaa kuvaseinääsi ja evästeisiin.
Käsittelemme myös mahdolliset tiedot, jotka annat meille antaessasi palautetta. | Käsittely on välttämätöntä sopimuksen (kuvaseinäpalvelun tarjoamiseksi) toteuttamiseksi kanssasi. | Yhden (1) vuoden ajan siitä, kun olet luonut kuvaseinäsi. |
Vastataksemme meiltä kysymiisi kysymyksiin. | Nimesi, yhteystietosi, meille lähettämäsi kuvat ja muita tietoja, jotka annat meille. | Käsittely on välttämätöntä sopimuksen toteuttamiseksi kanssasi. | Kolmen (3) vuoden ajan tai niin kauan kuin laki velvoittaa. |
OSTAMISEEN, SOPIMUKSEEMME JNE. TARVITTAVA KÄSITTELY.
Meidän on käsiteltävä henkilötietojasi, jotta voimme toteuttaa ostoksesi, esimerkiksi pystyäksemme toimittamaan tuotteen. Meidän on myös käsiteltävä henkilötietojasi noudattaaksemme lakisääteisiä tai muita vaatimuksia, kuten kirjanpitolain vaatimusta tallentaa tietoja ja kuluttajansuojalakeja. Jos et anna meille henkilötietojasi näihin tarkoituksiin, emme voi suorittaa meillä tekemääsi ostosta loppuun Huomaa, että myös maksupalveluntarjoajamme käsittelee henkilötietoja voidakseen hallinnoida tilauksesi maksamista. Maksupalveluntarjoajamme on itsenäisesti vastuussa tällaisesta käsittelystä. Maksupalveluntarjoajamme avulla voit myös valita helpomman tavan tehdä ostokset automaattisesti täyttämällä henkilötiedot tai valita muistutuksen laitteellasi.
Mihin tarkoituksiin käsittelemme henkilötietojasi? | Mitä henkilötietoja käsittelemme? | Mitkä ovat oikeudelliset perusteemme henkilötietojesi käsittelylle? | Kuinka kauan käsittelemme henkilötietojasi tiettyyn tarkoitukseen? |
Hallinnoidaksemme ostoksiasi, eli tietääksemme, kenen kanssa teemme sopimuksen, vahvistaaksemme ostoksesi, toimittaaksemme ostoksesi ja kommunikoidaksemme kanssasi toimituksestasi. | Nimesi, yhteystietosi, kuten sähköpostiosoitteen ja toimitusosoitteen, tilaustiedot ja valitun maksutavan ja IP-osoitteen. | Käsittely on välttämätöntä sopimuksen toteuttamiseksi kanssasi. | Kaksitoista (12) kuukautta siitä, kun teet tilauksesi. |
Jos haluat käyttää peruutusoikeuttasi tai vaihtaa tuotteen ja meidän on pystyttävä noudattamaan kuluttajansuojalakeja. | Nimesi, puhelinnumerosi, sähköpostiosoitteesi, postiosoitteesi ja ostoksesi tiedot, esimerkiksi maksutapasi.
Tallennamme tiedot, jotka olet jakanut, kun käytät peruutusoikeutta tai kun vaihdat tuotetta. | Käsittely on välttämätöntä, jotta voimme tehdä sopimuksen kanssasi, ja noudattaa palautusehtojamme sekä asiaankuuluvia kuluttajansuojalakeja. | Siitä, kun teet ostoksen ja kaksitoista (12) kuukautta sen jälkeen, jotta voimme noudattaa kuluttajansuojalakeja.
Jos päätät käyttää mitä tahansa oikeuksistasi, käsittelemme henkilötietojasi, kunnes olemme tehneet päätöksen tuotteen peruuttamisesta tai vaihtamisesta ja suoritettuamme mahdollisen takaisinmaksun tai lähetettyämme sinulle uuden tuotteen. |
Käsitelläksemme valituksia ja/tai oikeudellisia riitoja meitä vastaan. | Nimesi, yhteystietosi, ilmoittamasi tiedot, jotka ovat merkityksellisiä valituksen ja/tai oikeudellisen kiistan yhteydessä. | Käsittely on välttämätöntä, jotta voimme noudattaa asiaankuuluvia kuluttajansuojalakeja ja oikeudellista intressiämme käsitellä valituksia ja/tai puolustaa itseämme oikeudellisia vaateita vastaan. | Siitä, kun valituksesi ja/tai oikeudellinen kiista tulee tietoomme, ja niin kauan, kun se on käynnissä. Jos hylkäämme vaatimuksesi, tallennamme tiedot aina kahdentoista (12) kuukauden ajaksi, jos haluat, että asianomainen taho käsittelee oikeudellisen riidan. |
Noudattaaksemme oikeudellisia velvoitteita eli kirjanpitolakeja ja rahanpesulainsäädäntöä. | Tietoja laskustasi, kuten ostohistoria, nimi ja yhteystiedot. | Käsittely on välttämätöntä, jotta voimme noudattaa asiaankuuluvaa lainsäädäntöä. | Siitä, kun teet ostoksen ja seitsemästä kahdeksaan (7-8) vuotta Ruotsalaisen kirjanpitolain mukaan ja viidestä kymmeneen (5-10) vuotta rahanpesulainsäädännön mukaan. |
Jos ystäväsi on viitannut sinusta meille, käytämme henkilötietojasi, jotta voimme maksaa toimittajallemme, joka tarjoaa ystävien viittaamiseen tarvittavan ratkaisun. | Sähköpostiosoitteesi hashtag-tunniste (aihetunniste). | Oikeutettu etumme on varmistaa, että maksamme toimittajallemme vain uusien asiakkaiden ostoista, joista he ovat viitanneet meille. | Emme koska säilytä sähköpostiosoitettasi tähän tarkoitukseen. |
KÄSITELLÄKSEMME ARVOSTELUJA
Mihin tarkoituksiin käsittelemme henkilötietojasi? | Mitä henkilötietoja käsittelemme? | Mitkä ovat oikeudelliset perusteemme henkilötietojesi käsittelylle? | Oikeutettu etumme on ottaa sinuun yhteyttä ja pyytää arvostelemaan tai arvioimaan tuote, jonka olet ostanut. |
Lähettääksemme sähköpostiviestejä, joissa pyydetään tuotteen luokituksia ja arvosteluja ostoksesi jälkeen | Nimesi, sähköpostiosoitteesi ja tilauksesi tunniste. | Oikeutettu etumme on ottaa sinuun yhteyttä ja pyytää arvostelemaan tai arvioimaan ostamasi tuotteen ja saamasi palvelun laadun, voidaksemme parantaa kokemuksia tulevaisuudessa sekä sinulle että muille asiakkaillemme. | Kunnes olemme lähettäneet pyyntömme sinulle. |
KÄSITTELY ASIAKASTILISI HALLINNOIMISEKSI
Asiakastilin hallinnoimiseksi käsittelemme henkilötietojasi täyttääksemme sopimusvelvoitteemme kanssasi. Jos et anna meille henkilötietojasi tähän tarkoitukseen, emme voi tarjota sinulle asiakastiliä.
Mihin tarkoituksiin käsittelemme henkilötietojasi? | Mitä henkilötietoja käsittelemme? | Mitkä ovat oikeudelliset perusteemme henkilötietojesi käsittelylle? | Kuinka kauan käsittelemme henkilötietojasi tiettyyn tarkoitukseen?? |
Luomasi asiakastilin hallinnointiin. Tämä sisältää tilisi ja tietosuojakäytäntömme päivitettyjen tietojen lähettämisen. Se sisältää myös käsittelyn, jotta voimme ryhtyä tiliäsi koskeviin turvatoimenpiteisiin. | Nimesi, henkilötunnuksesi, sähköpostiosoitteesi, matkapuhelinnumerosi, evästeet ja IP-osoitteesi, käyttäjätunnuksesi ja postiosoitteesi, johon haluat meidän toimittavan tuotteet. | Käsittely on välttämätöntä, jotta voimme toteuttaa sopimuksemme ja tarjota sinulle tilin silloin, kun valitset haluavasi tilin.
Jotta voimme lähettää sinulle päivitetyt tietosuojakäytäntömme, jotta voimme noudattaa tietosuojalainsäädäntöä ja -asetuksia. | Tallennamme henkilötietosi siitä hetkestä, kun teet ostoksen ja kaksi (2) vuotta viimeisestä sisäänkirjautumisesta tai kunnes pyydät meitä poistamaan tilisi. |
KÄSITTELEMME TIETOJA, JOTTA VOIMME LÄHETTÄÄ SINULLE UUTISIA, INSPIRAATIOTA JA ASIAANKUULUVIA TARJOUKSIA
Mihin tarkoituksiin käsittelemme henkilötietojasi? | Mitä henkilötietoja käsittelemme? | Mitkä ovat oikeudelliset perusteemme henkilötietojesi käsittelylle? | Kuinka kauan käsittelemme henkilötietojasi tiettyyn tarkoitukseen? |
Jotta voimme pyynnöstäsi lähettää uutiskirjeitä ja tarjouksia ja lähettää mainoksia sinulle, joka olet tehnyt ostoksen. | Sähköpostiosoitteesi ja ostohistoriasi, Sähköpostiosoitteesi ostohistoria, sähköpostin vuorovaikutushistoria (avaukset, klikkaukset jne.), evästeet ja IP-osoite. | Kun päätät tilata uutiskirjeemme, käsittelemme henkilötietojasi suostumuksesi perusteella.
Kun olet tehnyt ostoksen, käsittelemme henkilötietojasi perustuen oikeudelliseen etuumme lähettää asianmukaista suoramarkkinointia. Teemme tämän vain, jos olet tehnyt ostoksen meiltä etkä ole vastustanut markkinointimateriaalin vastaanottoa. | Jos olet valinnut uutiskirjeiden ja ajankohtaisten tarjousten vastaanottamisen, lähetämme niitä sinulle, kunnes peruutat uutiskirjeemme. Jos lähetämme sinulle uutiskirjeen oikeutetun etumme perusteella, lähetämme sinulle kyseistä markkinointia kaksi (2) vuotta, ellet tätä ennen vastusta markkinointimateriaalin vastaanottamista meiltä. |
Suunnataksemme kohdennettua mainontaa sinulle sosiaalisessa mediassa ja kolmannen osapuolen verkkosivustoilla. | Sähköpostiosoitteesi, evästeet ja IP-osoitteesi. | Oikeutettu etumme on käyttää henkilötietojasi suoramarkkinointiin ja tehdäksemme markkinoinnistamme merkityksellistä sinulle. Teemme tämän vain, jos olet tehnyt ostoksen meiltä etkä ole vastustanut markkinointimateriaalin vastaanottoa. | Henkilötietojasi käsitellään siitä lähtien, kun olet tehnyt ostoksen ja kahden (2) vuoden ajan, ellet tätä ennen vastusta markkinointiamme. |
Julkaistaksemme kirjoittamasi arvostelun, jotta voimme markkinoida tuotetta ja tuotemerkkiämme mahdollisille asiakkaille. | Nimesi ja tiedot, jotka olet jättänyt arvosteluusi. | Oikeutettu etumme on julkaista kirjoittamasi arvostelu. | Kunnes poistat arvostelusi arvostelusovelluksesta tai sivustolta. |
Voidaksemme markkinoida tuotteitamme sivuillamme saatamme julkaista kuvia tai videoita, jotka olet jakanut sosiaalisessa mediassa ja joissa olet käyttänyt hashtagia #caiacosmetics. | Kuvan tai videon, jonka olet jakanut sosiaalisessa mediassa, käyttäjänimesi ja tekstisi. Kaikki nämä voivat sisältää henkilökohtaisia tietoja sinusta. | Oikeutettu etumme on julkaista kuva, jonka olet merkannut hashtagilla #caiacosmetics. | Kunnes ilmoitat, ettet enää halua meidän näyttävän kuvaa tai videota verkkosivullamme. |
Noutamatta jäänyt paketti
Sinun tulee antaa tilatessasi voimassa olevat ja asianmukaiset toimitustiedot. Jos väärään osoitteeseen lähetetty tai noutamatta jäänyt paketti palautetaan Beauty Icons AB:lle, sinun tulee maksaa uudet toimituskulut. Veloitamme noutamattomista tilauksista 250 Ruotsin kruunua.
Tilaus
Tehtyäsi tilauksen saat tilausvahvistuksen sähköpostitse. Tilausvahvistuksesta näet kaikki tuotetiedot, hinnat sekä laskutus- ja toimitusosoitteen. Jos tilausvahvistuksessa on virhe, ota välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme.
Tilausvahvistuksen saapumatta jääminen
Teknisestä virheestä tai muista Caia Cosmeticsista riippumattomista tekijöistä johtuen tilausvahvistus voi tulla viiveellä tai jäädä kokonaan tulematta. Jos tilausvahvistus ei ole saapunut 30 minuutin kuluessa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Toimitus
Toimitamme tilauksia toistaiseksi Ruotsiin ja Suomeen. Normaali toimitusaika on 2–7 päivää valitusta toimitustavasta riippuen. Viikonloppuisin ja juhlapyhinä tehdyt tilaukset toimitetaan aikaisintaan seuraavana maanantaina. Jos toimitus viivästyy (ilman, että olemme ilmoittaneet pidemmästä toimitusajasta), ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
Toimituksen viivästyminen
Jos emme pysty lähettäämään tilaustasi sovitussa ajassa, ilmoitamme siitä sinulle sähköpostitse. Jos et hyväksy uutta ehdotettua toimitusaikaa, sinulla on oikeus perua ostoksesi ilman lisäkustannuksia.
Toimitukset EU-maiden ulkopuolelle
Kun ryhdymme toimittamaan tilauksia EU-maiden ulkopuolelle, asiakas vastaa mahdollisista tuontiveroista ja tullimaksuista.
Tuotevahinko
Jos paketti on rikkoutunut tai avattu toimitettaessa, ota yhteyttä suoraan noutopisteeseen noutaessasi paketin. Noutopisteessä on vahinkoilmoituslomakkeita ilmoituksen tekemistä varten.
Tuotetiedot
Pidätämme oikeuden mahdollisiin painovirheisiin tässä sivustossa sekä tuotteiden loppumiseen varastosta. Emme takaa, että kuvat vastaavat tuotteiden tarkkaa ulkonäköä, koska tiettyjä värieroja voi esiintyä näytöstä, kuvan laadusta ja resoluutiosta johtuen. Pyrimme aina esittämään tuotteet mahdollisimman todenmukaisesti.
Vastuunrajoitus
Emme vastaa tuotteesta aiheutuvista välillisistä vahingoista. Emme vastaa viivästyksistä tai virheistä, jotka johtuvat yrityksestä riippumattomista olosuhteista (force majeure). Tällaisia olosuhteita voivat olla esimerkiksi työtaistelu, tulipalo, sota, viranomaisen päätös, toimittajan pienempi tai toimittamatta jäänyt toimitus. Lisäksi emme vastaa mahdollisista tuotteisiin tai niiden ominaisuuksiin tehdyistä muutoksista, jotka on tehnyt toimittaja tai jotka ovat muulla tavalla meistä riippumattomia.
Reklamaatiot, palautusoikeus ja tilauksen peruminen
Noudatamme Kuluttajaviraston (Konsumentverket) verkkokauppaa koskevia suosituksia. Asiakkaan tulee ottaa aina yhteyttä asiakaspalveluun yhteydenottolomakkeella tai sähköpostitse (info@caiacosmetics.com) kohtuullisen ajan kuluessa. Lisätietoja jäljempänä.
Perumisoikeus
Ostaessasi meikkituotteita osoitteesta caiacosmetics.com voit perua tilauksesi 30 päivän kuluessa siitä päivästä, jolloin olet vastaanottanut tilaamasi tuotteet. Vastuullasi on paketin vastaanottamisen yhteydessä tarkistaa, että toimitus ja tuotteet ovat vahingoittumattomia.
Sinulla on 30 päivän palautusoikeus paketin vastaanottamisesta alkaen edellyttäen, että tuotteet palautetaan käyttämättöminä vahingoittumattomassa alkuperäispakkauksessa tai että tuotteen sinettiä ei ole rikottu, mikäli kyse on sinetöidystä tuotteesta. Palautuskulut maksaa asiakasKirjoita pakkaukseen selkeästi vastaanottajaksi Beauty Icons, merkitse tilausnumerosi ja lähetä paketti seuraavaan osoitteeseen:
Bonver Logistics
Att: CAIA
Gåshaga brygga 1
181 85 Lidingö
Sweden
Palautus käsitellään 1–3 viikon kuluessa. Muista säilyttää palautuksen kuitti ja lähettää palautus seurattavana niin, että voimme korvata palautuksen myös siinä tapauksessa, jos paketti katoaa toimituksen aikana.
Perumisoikeutta koskevat poikkeukset
Tuotteen tulee olla ehjä ja käyttämätön, mutta lain mukaan sinulla on oikeus varmistaa sen ominaisuudet ja toiminta. Perumisoikeutta käytettäessä meillä on oikeus tehdä tuotteen arvosta arvonalenemisvähennys, jos tuotetta on käsitelty tarpeettomasti. Arvon aleneminen arvioidaan tapauskohtaisesti. Avattuja tai käytettyjä meikkituotteita ei voi palauttaa terveys- ja hygieniasyistä. Hyväksytyn palautuksen summa maksetaan takaisin 21 päivän kuluessa.
Reklamaatio
Reklamaatio tulee tehdä yhteydenottolomakkeella. Viallisesta tuotteesta tulee ilmoittaa kohtuullisen ajan kuluessa vian havaitsemisesta, kuitenkin viimeistään vuoden kuluessa ostotapahtumasta. Huomaa, että viallinen tuote ja pakkaus tulee säilyttää siihen saakka, kunnes tapaus on ratkaistu. Jos tuotetta ei ole varastossa tai se on loppunut, otamme sinuun yhteyttä. Käsittelemme reklamaatiot tavallisesti 3–14 arkipäivän kuluessa. Hyväksytyn reklamaation summa maksetaan takaisin 30 päivän kuluessa.