Onko sinulla kysyttävää?

Maksu & Palautus

  • Mistä näen valitsemani maksutavan?
    - Jos kirjaudut tilillesi Qliron sovelluksessa tai heidän verkkosivustonsa kautta, löydät kaikki maksuasi koskevat tiedot.
  • Olen valinnut väärän maksutavan, voinko muuttaa sen?
    -Valitettavasti meillä ei ole mahdollisuutta päivittää jo tehtyjen tilausten maksutapaa. Jos sinulla on kysyttävää maksustasi, voit aina ottaa yhteyttä
  • Tililtäni ei ole vielä otettu rahaa, onko tilaukseni mennyt läpi?
    - Jos rahaa ei ole otettu tai tililtäsi ei ole tehty katevarausta, voi olla, että tilauksesi ei ole mennyt läpi tai olet päättänyt maksaa osamaksulla tai laskulla. - Ota yhteyttä asiakaspalveluumme täällä, niin autamme sinua.
  • Millä maksutavalla voin maksaa?
    - Voit maksaa seuraavilla: Korttimaksu (VISA, Mastercard ja American Express), Trustly, lasku ja osamaksu Qliron kautta ja CAIA Cosmetics -lahjakortti
  • Milloin saan hyvitykseni takaisin?
    - Yritämme maksaa sinulle takaisin mahdollisimman pian, mutta viimeistään 30 päivän sisällä. Sen jälkeen, kun olemme antaneet tiedot maksun palautuksesta, korttimaksu kestää noin 2–5 työpäivää, Trustly-lasku saapuu viimeistään seuraavana päivänä, lasku korjataan heti ja osamaksu on päivitetty, kun vastaanotat laskusi.
  • Miten maksan lahjakortilla?
    - Syötä lahjakorttisi numero kassalla. Kassalla on kenttä, johon syötät koodin.
  • Missä laskuni on?
    - Saat laskun sähköpostitse, kun pakettisi on lähetetty varastostamme. Jos et ole saanut sitä, voit myös kirjautua Qliro-tilillesi tai ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme täällä
  • En ole saanut hyvitystä, mitä teen?
    - Palautusten käsitteleminen voi kestää jopa 30 päivää. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme täällä, jos tämä aika ylittyy, niin selvitämme asian.
  • Maksuni meni läpi, mutta en saanut tilausvahvistusta, mitä teen?
    - Tarkista roskakoristasi, onko se päätynyt sinne. Jos ei ole, ota meihin yhteyttä täällä, niin autamme sinua.
  • Miksei korttini toimi?
    - Se voi johtua monesta syystä, mutta yksi vinkki on kirjautua verkkopankkiisi ja tarkistaa, voiko kortillasi tehdä verkko-ostoksia.
  • Milloin veloitatte tilaukseni?
    - Maksusi aktivoituu, kun pakettisi lähetetään varastoltamme.

Toimitus

  • Kuinka kauan tilaukseni saapuminen kestää?
    - Toimitusaikamme on Pohjoismaissa 2–7 työpäivää. Pohjoismaiden ulkopuolella noin 10 työpäivää.
  • Voinko valita pikatoimituksen?
    - Meillä ei ole tällä hetkellä pikatoimitusta.
  • Voinko seurata pakettiani?
    - Kyllä. Kun pakettisi lähetetään varastosta, saat sähköpostiviestin, joka sisältää seurantalinkin. Sen kautta voit seurata pakettiasi.
  • Mistä tiedän, milloin pakettini on lähetetty varastosta?
    - Kun pakettisi lähetetään varastosta, sinulle lähetetään sähköpostiviesti, jossa kerrotaan, että pakettisi on matkalla ja saat seurantalinkin, josta voit seurata pakettiasi.
  • Mitä toimitusvaihtoehtoja on valittavana?
    - Suomessa voit valita Postipaketin & Budbee.
  • Pakettini on kärsinyt kuljetuksessa, mitä voin tehdä?
    - Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme täällä ja lähettää kuvan siitä, miten paketti on vahingoittunut, niin autamme sinua.
  • Olen saanut tilaukseni, mutta siitä puuttuu tuote
    - Ota yhteyttä asiakaspalveluumme täällä, niin autamme sinua.
  • Pitääkö minun maksaa tullimaksua saadakseni paketin?
    - Ei. Toimitus on tullivapaa kaikkiin niihin maihin, joihin toimitamme.
  • Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettiani?
    - Jos et nouda pakettiasi postitoimipisteestä, se lähetetään automaattisesti takaisin meille 7 päivän kuluttua. Tämän jälkeen veloitamme lunastamattomista paketeista 25 euron maksun. Katso ostoehtomme täältä
  • Poistin vahingossa tekstiviestin, jossa oli koodi paketin noutamiseksi
    - Voit mennä postitoimipaikkaan ja syöttää seurantalinkin neljä viimeistä numeroa (jotka olet saanut sähköpostitse) sekä tunnuksen, jos he pyytävät tätä. Voit myös ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme täällä

  • Maksaako tilaukseni toimitus mitään?
    - Meillä on ilmainen toimitus, kun tilaus ylittää tietyn summan. Jos ostat alle tämän summan tai haluat eri toimitustavan kuin ilmaisen toimituksen, toimitus on maksullinen.
  • Mihin maihin CAIA Cosmetics toimittaa?
    - Eurooppa: Belgia, Bosnia ja Hertsegovina, Kypros, Tanska, Englanti, Viro, Suomi, Ranska, Kreikka, Irlanti, Islanti, Italia, Kroatia, Latvia, Liettua, Luxemburg, Makedonia, Malta, Monaco, Montenegro, Alankomaat, Norja, Puola, Portugali, Romania, Serbia, Slovakia, Slovenia, Espanja, Ruotsi, Saksa, Unkari, Ahvenanmaa ja Itävalta

    - USA, Kanada, Australia
  • Kuinka suurella summalla minun on tilattava saadakseni ilmaisen toimituksen tilaukselleni?
    25 eurolla osoitteessa caiacosmetics.fi 
  • Eikö tilaukseni ole tullut?
    Kun pakettisi lähetetään varastostamme, saat sähköpostiviestin, joka sisältää seurantalinkin. Sen kautta voit seurata pakettiasi. Jos et näe pakettiasi seurantalinkin kautta, voit ottaa meihin yhteyttä täällä
  • Tässä sanotaan, että tilaukseni on toimitettu, mutta en ole saanut sitä
    - Yritä päivittää linkki uudelleen. Joskus linkki päivitetään muutama päivä ennen paketin saapumista. Jos et ole saanut pakettia muutaman päivän kuluttua, ota meihin yhteyttä täällä, niin autamme sinua.

Oma tilaus

  • En ole saanut tilausvahvistustani.
    - Tarkista, onko se päätynyt sähköpostisi roskakoriin. Jos verkkosivustolla on ruuhkaa, tilausvahvistuksen saapuminen voi myös kestää jonkin aikaa. Jos et ole saanut tilausvahvistusta ostoa seuraavana päivänä, ota meihin yhteyttä täällä, niin lähetämme sen sinulle.
  • Haluan lisätä tuotteen tilaukseeni, miten teen sen?
    - Emme voi lisätä tuotetta jo tehtyyn tilaukseen. Voit kuitenkin tehdä uuden tilauksen.
  • Voinko peruuttaa tilaukseni?
    - Voit aina lähettää meille sähköpostia täällä, niin autamme mielellämme sinua tarkistamaan, onko se mahdollista. Emme kuitenkaan voi taata sitä.
  • Voinko muuttaa tilaukseni osoitetta tai muita tietoja?
    - Voit aina lähettää meille sähköpostia täällä ja tarkistaa, onko se mahdollista. Jos tilaus on jo käsitelty, se ei valitettavasti ole mahdollista.
  • Olen saanut väärän tuotteen tai tuote puuttuu tilauksestani, mitä teen?
    - Pahoittelemme, että olet saanut väärän tuotteen tai tilauksestasi puuttuu tuote. Lähetä asiakaspalveluumme sähköpostia täällä, niin autamme sinua.
  • Olen saanut viallisen tuotteen, mitä teen?
    - Olemme pahoillamme. Lähetä asiakaspalveluumme sähköpostiviesti täällä, ja kerro, mikä tuotteessa on vialla. Lähetä myös kuva tai video, joka osoittaa, mikä tuotteessa on vikana, niin autamme sinua.
  • Haluan muuttaa maksutavan
    - Valitettavasti maksutapaa ei ole mahdollista muuttaa tilauksen tekemisen jälkeen. Jos sinulla on kysyttävää maksustasi, voit aina ottaa yhteyttä maksupalveluntarjoajaamme Qliro.
  • Tilaustani ei ole vielä toimitettu, mitä teen laskulleni?
    - Voit aina siirtää maksupäivää Qliro kautta tai ottaa meihin yhteyttä, niin autamme sinua.
  • En ole saanut tilaustani
    - Toimitusaikamme on 2–7 työpäivää. Jos et ole saanut tilaustasi tällä aikavälillä, ota meihin yhteyttä täällä, niin autamme sinua tilauksesi kanssa.
  • Haluan palauttaa tilaukseni
    - Saat tietenkin palauttaa tuotteesi. Löydät kaikki ohjeet palautuksen tekemiseen täältä

>Oma sivu & Kirjautuminen

  • En muista salasanaani, miten kirjaudun sisään?
    - Voit napsauttaa "unohtunut salasana", jolloin palautuslinkki lähetetään sinulle.
  • Mitä voin nähdä sivuillani?
    - Näet kaikki tilauksesi
    - Näet, mitä tuotteita seuraat
    - Voit jättää arvosteluja ostamistasi tuotteista
    - Näet ostamasi lahjakortit
  • Miten voin katsella aiempia tilauksia?
    - Omien sivujen kautta löydät kaikki tilauksesi, jotka on tilattu tiliisi liitetystä sähköpostiosoitteesta.
  • Miten jätän arvostelun?
    - Hieman sen jälkeen, kun olet saanut tilaamasi tuotteet, lähetämme sinulle sähköpostiviestin, jossa voit arvostella tuotteet. Lähetämme automaattisen arvostelupyynnön ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen tilausvahvistuksessa, jossa pyydämme tuotearvostelua ja mahdollisesti arviota verkkosivustolla saamastasi kokemuksesta. Jos olet ottanut yhteyttä asiakaspalveluun, arvostelupyyntö voi tulla myös sieltä.
  • Haluan muuttaa arvosteluani, miten teen sen?
    - Sinun täytyy lähettää sähköpostia asiakaspalveluumme täältä, niin asiakaspalvelijamme auttaa sinua.
  • Haluan poistaa tilini, miten teen sen?
    - Lähetä asiakaspalveluumme sähköpostiviesti tästä, niin poistamme profiilisi.

Lahjakortti

  • Voinko ostaa fyysisiä lahjakortteja?
    - Myymme vain sähköisiä lahjakortteja, eli saat lahjakortin heti ostoksen jälkeen kassalla antamaasi sähköpostiin.
  • Miten sähköiset lahjakortit toimivat?
    - Saat lahjakorttisi sähköpostitse heti oston jälkeen. Lahjakortti on voimassa 12 kuukautta.
  • En ole saanut lahjakorttiani sähköpostiini, mitä teen?
    - Aloita tarkistamalla, onko se roskakorissasi. Jos ei, ota meihin yhteyttä täällä, niin autamme
  • Kuinka nopeasti saan lahjakortin oston jälkeen?
    - Saat lahjakortin muutama minuutti ostoksen jälkeen.
  • Kuinka kauan lahjakortti on voimassa?
    - Lahjakortti on voimassa 12 kuukautta.
  • Miten saan lahjakortin?
    - Lahjakortti lähetetään kassalla antamaasi sähköpostiin.
  • Voinko tehdä ostoksia useilla lahjakorteilla?
    - Se onnistuu hyvin, syötä koodit ja erota ne kassalla pilkulla.
  • Voinko käyttää lahjakortteja useisiin tilauksiin?
    - Jos et käytä koko summaa ensimmäisellä ostokerralla, voit käyttää jäljellä olevan summan 12 kuukauden kuluessa seuraavalla ostokerralla.

Tuotteet

  • Voinko ostaa CAIA-tuotteita muualtakin kuin kotisivuilta?
    - Tuotteitamme myydään vain kotisivuillamme. Jos sinulla on kysyttävää, voit aina lähettää meille sähköpostia täällä.
  • Kuinka saan tiedon tulevista lanseerauksista ja tuotteista, jotka ovat jälleen saatavilla?

    Saat uutisia ja tietoa tilaamalla uutiskirjeemme, ja sosiaalisten kanavien kautta:

    Instagram

    Facebook

    TikTok

  • Voinko saada vinkkejä yhteensopivista tuotteista?
    - Esittelemme monilla tuotesivuillamme yhteensopivat tuotteet. Voit myös tarkistaa Instagramin "kohokohdat" ja etsiä lisäinspiraatiota ja tietoa yhteensopivista tuotteista. Jos et löydä etsimääsi, voit aina ottaa meihin yhteyttä täällä.
  • Ovatko tuotteenne vegaanisia?
    - Monet tuotteistamme ovat vegaanisia. Tuotekuvasta näkee helposti, onko etiketissä merkintä "vegan product" vai ei. Löydät myös täydellisen ainesosaluettelon jokaiselta tuotesivulta.
  • Sisältävätkö tuotteet gluteenia?
    - Muutamat tuotteistamme sisältävät Capryryl Dimethicone Ethoxy Glucosidea, joka on peräisin vehnästä ja maissista. Vain suun kautta nautittu gluteeni voi olla haitallista keliaakikoille, joten meikki- ja ihonhoitotuotteet ovat turvallisia käyttää, vaikka tuotteessa olisi gluteenia. Kun kyse on suuhun päätyvästä huulipunasta, se toimii ruoan tavoin: saat gluteenia, jos tuotteessa on gluteenia.
  • Onko tuotteita testattu eläinkokeilla?

    - CAIA Cosmetics vastustaa jyrkästi eläinkokeita eikä tuotteitamme saa myydä sellaisilla markkina-alueilla, joilla edellytetään tuotteiden testaamista eläimillä.

  • Miten MICA tuotetaan?
    - Käyttämämme MICA on luonnollista ja se louhitaan eettisesti. Toimittajamme ovat RMI:n (Responsible Mineral Initiative) jäseniä ja raportoivat heille jatkuvasti. Joka vuosi koko toimitusketju käydään läpi ja varmistetaan, että suuri määrä parametreja on hyvällä tasolla. Lapsityövoimakysymysten lisäksi teemme töitä myös ympäristökysymysten parissa. Liittymällä RMI:hen olemme mielestämme varmistaneet, että MICA-toimittajat säilyttävät laadun ja välttävät tietenkin lapsityövoimaa. Voit myös googlettaa Responsible Mineral Initiative -hankkeen oppiaksesi lisää siitä, miten tämä toimii.
  • Bronzer/blush/highlighter ei tule väriä, onko jotain vialla?
    - Bronzer, highlighter ja blush on prismateknologialla luotu koostumus, jossa ei ole kovin paljon pigmenttiä. Tämä tarkoittaa, että tuotetta joutuu levittämään useamman kerroksen halutun tuloksen aikaansaamiseksi, mikä ei aina ole tarpeen enemmän pigmenttiä sisältäviä tuotteita käytettäessä.

    Puuterimaisia tuotteita levitettäessä on tärkeää, että käytät kuivaa ja puhdasta sivellintä. Jos olet levittänyt meikkivoidetta, sinulla on rasvainen iho tai ihovoide ei ole vielä kuivunut, voide tai rasva voi siirtyä siveltimeen ja sitten tuotteeseen. Siksi suosittelemme siveltimen pyyhkimistä ennen kuin otat lisää tuotetta ja tiheää sivellintä saadaksesi enemmän pigmenttiä. Muista myös, ettet säilytä meikkejä kylpyhuoneessa, jossa ne kostuvat helposti, mikä voi myös vaikuttaa tuotteeseen.
  • Voinko ostaa tuoksunäytteitä hajusteista?
    - Emme valitettavasti tarjoa tuoksunäytteitä. Kotisivulta voit lukea kuvauksen hajuvedestä. Kerromme sen sydän-, juuri- ja latvatuoksun sekä asiakasarvosteluja, jotta saisit hajuvedestä hyvän käsityksen.
  • Miten pesen meikkisiveltimeni?
    - Pese siveltimet kerran viikossa, jotta ne säilyvät hyvinä ja kestävinä ja saat meikiltäsi paremman tuloksen. Käytä Expert Brush Cleaneria, haaleaa vettä ja pisara astianpesuainetta ja pese siveltimet pyörivillä liikkeillä. Huuhtele siveltimet hyvin ja laita ne kuivumaan puhtaan pyyhkeen päälle, mieluiten sivellin hieman alaspäin kallistettuna, jotta vesi voi valua pois.
  • En tiedä, mitä sävyä ostaa yhdestä tai useammasta tuotteesta - voitteko auttaa minua?
    - Valitse mikä tahansa meikkivoide, peitevoide tai bb-voide ja etsi työkalulla itsellesi parhaiten sopiva sävy. Jos tarvitset apua muiden tuotteiden sävyjen kanssa, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.
  • Miten saan tiedon, kun loppuunmyytyä tuotetta tulee jälleen varastoon?
    - Jokaisen tuotteen kohdalla voit napsauttaa "seuraa tätä tuotetta” ja syöttää sähköpostiosoitteesi. Tämän jälkeen saat sähköpostiviestin heti, kun tuotetta on varastossa.
  • Haluan ostaa meikkivoiteen ja concealerin - mistä tiedän, mikä pohjasävy minulla on?
    - Valitse mikä tahansa meikkivoide, peitevoide tai bb-voide ja etsi työkalulla itsellesi parhaiten sopiva sävy.

  • Mistä näen tuotteen ainesosat?

    - Jokaisella tuotesivulla on täydellinen ainesosaluettelo kohdassa "Ainesosat".

  • Sisältävätkö CAIA-tuotteet parabeeneja tai PFAS-yhdisteitä?

    - Tuotteemme eivät sisällä parabeeneja tai PFAS-yhdisteitä. Kaikki tuotteemme on ilmoitettu Ruotsin Lääkevirastoon ja EU:n CPNP-portaaliin.

  • Sisältävätkö tuotteet talkkia?
    - Talkki itsessään ei ole vaarallista, vaan ongelma on ollut talkista löytynyt asbesti. Tuottajamme takaavat, että tuotteemme eivät sisällä asbestia. Asbesti ei myöskään ole sallittu EU:ssa kosmeettisissa tuotteissa. Käytämme muutamia maailman suurimmista ja arvostetuimmista tehtaista ja siksi luotamme siihen, että tuotteet eivät sisällä vaarallisia jäämiä.

PR & Yhteistyö

  • Voinko ryhtyä tuotteidenne jälleenmyyjäksi?
    - Olemme todella iloisia siitä, että pidät tuotteistamme ja olet kiinnostunut ryhtymään jälleenmyyjäksi. Myymme tuotteitamme kuitenkin yksinomaan omilla verkkosivuillamme.
  • Minulla on yhteistyöpyyntö, mihin voin ottaa yhteyttä?
    - Lähetä sähköpostia osoitteeseen collaboration@caiacosmetics.com
  • Mistä voin ostaa CAIA Cosmetics -tuotteita?
    - Myymme tuotteitamme vain omien verkkosivujemme kautta.
  • Missä kanavissa CAIA Cosmetics on?
    - Olemme seuraavissa kanavissa: Youtube, Instagram, Facebook, TikTok ja Pinterest

Palautus & Reklamaatio

  • Haluan palauttaa tuotteen, kuinka toimin?
    - Löydät kaikki tiedot palautuksesta täältä

  • Lähetin palautuksen, milloin saan hyvityksen?
    - 30 päivän kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Rahat palautetaan tilillesi tai laskusi hyvitetään.
  • Olen saanut väärän tuotteen, miten teen reklamaation?
    - Pahoittelemme, että olet saanut väärän tuotteen. Ota yhteyttä asiakaspalveluumme täällä, niin autamme sinua.
  • Pakettini on kärsinyt kuljetuksessa, mitä voin tehdä?
    - Voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme täällä ja lähettää kuvan siitä, miten paketti on vahingoittunut, niin autamme sinua.
  • Voinko vaihtaa tuotteita?
    - Valitettavasti tuotetta ei ole mahdollista vaihtaa. Avaamattoman tuotteen voi palauttaa kotisivun ohjeiden mukaisesti ja tekemällä sitten uuden tilauksen halutulle tuotteelle.
  • Miten teen reklamaation?
    - Jos sinusta tuntuu, että olet saanut viallisen tuotteen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme täällä, niin autamme sinua mielellämme.
  • Pitääkö vahingoittunut tuote palauttaa?
    - Jos olet saanut vahingoittuneen tai viallisen tuotteen, ota meihin yhteyttä täällä. Lähetä mielellään myös kuva tuotteesta, jotta voimme auttaa sinua.

Muita kysymyksiä

  • Miten CAIA Cosmetics käsittelee henkilötietojani?
    - Löydät kaikki tiedot täältä

  • Miten CAIA Cosmetics käsittelee cookies?
    - Löydät kaikki tiedot täältä

CAIA Cosmetics

Omat sivut

Oletko unohtanut salasanasi?

Et ole lisännyt yhtään tuotetta ostoskoriin. Jatka ostoksia